GR11 – DEN 16.

Čistý zero day bez ujitých kilometrů to zas nebyl.

Dali jsme pomalý ráno/dopoledne. Dopisoval jsem reporty. Pral oblečení.

Zuza vyrazila napřed. Chtěla ještě dnes jít z Torly směr Refugio de Goriz. Je to jedno z mála míst, kde v NP Ordesa můžeš legálně bivakovat.

S Fabianem a Mariem opouštíme kemp v poledne. Kocháme se výhledem na vstupní skalní bránu do Orděsy. Tudy až zítra. Dnes nás cesta zavede do Torly. Dát si odpočinek.

vstup do NP Ordesa

Rovnou to pošleme do pizzerie. Fabian nejí nic jiného než pizzu🤣🙈Tu potkáváme Zuzu. Nakonec se vrátila. Když stopovala, zjistila, že je potřeba mít objednaný permit pro bivak u Gorize. Zkoušela tam volat i psát, ale bez odezvy.

Torla

Po obědě dojdeme do kempu Rio Ara v Torle. Zase perfektně udržovaný kemp. Vše čisté. Krása. Nejvíc tu je Španělů, pak Francouzi, Němci a Holanďani.

Stany a tarp postavíme v jedné z teras. Banda se jde koupat do řeky. Já se sprchuju a peru zbytek oblečení. Pak se přeci jen jdu za nima k řece mrknout. Jelikož jsem vše vypral, jdu v nepromokavých kalhotách, které vůbec nedýchaj. Nedá se v nich skoro existovat. V kombinaci s roztrhaným trikem, které dnes plánuju nahradit, jsem úlovkem pro Fabianův foťák.

Před 19 hodinou se vracíme do města na nákup. Potřebujeme jídlo na 3 dny.

Sháním i novou kartuši pro vařič. První 2 sporty nemají. Ve třetím se na mě usměje štěstí.

Projdeme si centrum Torly. Kostel je malebný.

Vrchol dne přichází v posledním obchodě. Chtě nechtě si musím koupit nové triko. Přeci jen už to bylo pro ostudu🤣🙈 Nesnáším nakupovaní. Po rychlém vyzkoušení beru modrý. Mario kupuje nové boty.

Radost z nového trika. Gruzinský veterán poslouží jako ručník.

Večer se nese v klidném tempu. Jíme u stanu. V horách nad náma bouří.

Asi to teď bude následující dny dokola stejný. Ráno a přes den bude jasno, vedro. Večer a v noci bouřky. Uvidíme jak nám to půjde v horách. Další civilizace bude v Parzánu. Zítra vstupujeme do NP Ordesa.