GR11 – DEN 11.

Celou noc jsem ujížděl po károšce dolu. K tomu sem postavil bivak na 3 velkých šutrácích. Thermarestka to samozřejmě nepobrala a kameny budu mít vytlačeny v zádech ještě dlouho:)

K ránu se ozve výkřik. Fabian má noční můru. Krávy cinkají zvony celou noc kolem nás. V 6:00 boříme bivak, kdyby přeci jen přisel ranger. Vaříme snídaně. Mám kuskusovou polívku. Znovu bych do ni nešel.

Startujeme v 7:50. Dneska to bude výživná etapa:) První 2 hodiny se plazíme do kopce. Nahoře potkáváme bandu Španělaků z Refugia Lizara. Panská jízda ze Zaragozy.

fotka od kluků ze Zaragozy

Děláme jim fotky a oni nám. Je to docela sranda. Pořád povídají a smějou se. Po 3 hodinách se dostáváme přes nejvyšší bod (2265 m.n.m.).

call centrum

Sušíme vlhký spacáky a stany. Je tu signál. Chvílema to je jak v call centru. Volám Monče a Donniemu. Je milý je zase po několika dnech slyšet. Donnie je z mého hlasu chudák zmatený.

Klesáme ze sedla dolu. Na okolních stěnách je vidět, jak je příroda formovala. Jsme nad mraky a ten nahoře tam posílá další a další páru. Neskutečná podívaná. Foťáky jedou naplno.

Ze zdola musíme znovu stoupat a ne málo. Konec stoupaní je u horní stanice lyžařských vleků v Candanchú.

Mastíme to dolu po sjezdovkách. Chvílema si nás sjezdovky mažou na chleba. Nohy plavou, ujížděj v moři velkých kamenů a namletý drti. Tady se snad běžel Spartan Race nebo nevím. Jde to dolu pomalu a je to nezáživný.

Od lyžovaný máme všechny barvy, co se týče náročnosti. Tohle bych už znovu nemusel. Kolena souhlasně pokyvují😅

Candanchú je nepěkný lyžařský středisko. Všude stojí jen vysoký, úzký hotely a apartmány. Před sámoškou potkáváme kluky, Poláka a Holanďana, kteří jdou HRP. Dělí se s námi o kus fuetu, který zde nakoupili.

Jdeme na jídlo. Přidávají se 2 kluci španělští, kteří jdou též GR11. Burger a hranolky, pivo. Mizí to ve mne, jak uhlí v kamnech😀

nákup v Candanchú

Následuje nákup. Krámek je super zásobený (a to nás dvě místní horalky strašily, že bude zavřeno a budeme muset do Canfrancu, kam by nás klidně popovezly). Je znát, že majitel ví, kdo k němu chodí na nákup – GR11 a HRP hikeři převážně.

Podrtíme ještě 4,5km, než zabivakujeme nad městem. Máme trochu dilema, zda zůstat. Je tu strašně naděláno od krav. Příliš míst, kde by se dal bivak rozložit, není. Nakonec to vymyslíme.

Jdeme se umýt do řeky. Po 2 dnech to je velká nádhera. Naložím se tam na pár minut, jak knížepán😅Bez ručníku musím tajtrdlíkovat na břehu. Dělám dřepy, skáču, běžím na místě, ovívám se trenkami. Uschnuto!

Večer vaříme a povídáme s klukama španělskýma (Mario – Madrid, Tony – Barcelona). Najednou se ke stanům řítí krávy. Koukají, kdo že jim to tu hospodaří. Nějakou dobu to trvá. Moc se jim nechce. Odchází a mi jdeme spát. Snad bude v noci klid.